Obchodní podmínky, reklamace a ochrana osobních údajů

Obchodní pomínky

Obchodní podmínky jsou ke stažení zde:

Odstoupení od smlouvy

Odstoupit od smlouvy můžete jednoduše pomocí formuláře, který najdete pod následujícím odkazem:

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace, reklamační řád a reklamační protokol si můžete přečíst na této stránce.

Ochrana osobních údajů

Jak bude naloženo s Vašimi osobními údaji si můžete přečíst v dokumentu, který stáhnete na této stránce.

Řešení spotřebitelských sporů

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.